(30) 10/03/09 Program Pengalaman Berasaskan Sekolah

Seramai 3 orang guru pelatih telah datang ke sekolah ini untuk mengikuti Program Pengalaman Berasaskan Sekolah selama 5 hari bermula 9 Mac hingga 13 Mac. Ketiga-tiga mereka kini sedang mengikuti Kursus Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan (PISMP) ambilan Januari 2008 di mana Ahmad Zakir b. Mohd. Amin dari Institut Perguruan Sultan Abdul Halim, Sungai Petani, Kedah manakala Muhamad Syazwan b. Halim dan Husni Mohamad Syahir b. Taib dari Institut Perguruan Islam Selangor, Bangi, Selangor.

Mereka berada di sekolah ini untuk melaksanakan tugasan yang berkaitan dengan mata pelajaran elektif mereka sebagaimana yang telah ditetapkan oleh pihak institut dan tidak terlibat dengan sebarang pengajaran dan pembelajaran di bilik darjah.




Selepas sekolah bercuti selama seminggu nanti, seramai 3 orang guru pelatih lagi akan datang ke sekolah ini untuk mengikuti program yang sama bermula 23 Mac hingga 27 Mac. Mereka ialah Nur Idayu bt. Mohd. Yusof dari Institut Pendidikan Guru Malaysia Kampus Pulau Pinang, Gelugor, Pulau Pinang serta Nur Diyana bt. Zakaria dan Nur Laila bt. Makhtar dari Institut Pendidikan Guru Malaysia Kampus Ipoh, Hulu Kinta, Perak.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan