(342) Yakjuj Makjuj???

Semalam menerusi berita siaran RTM, gempar di Negeri Pahang apabila ramai orang terdengar bunyi dentuman yang sangat kuat disusuli gempa bumi selama 3 minit. Dan pada hari ini, pakar meteorologi dari Rusia mendapati sesuatu bunyi ganjil seakan-akan ngauman raksasa dari bawah mantel bumi. Menurut para ulama, kemungkinan besar itu ialah suara Yakjuj Makjuj yang terus berusaha untuk naik ke muka bumi.

Sebagaimana yang kita maklum, kedatangan Yakjuj Makjuj berlaku apabila tiada lagi kedengaran azan di muka bumi ini. Pada hari ini pun mereka telah mula naik dari dasar lautan tetapi masuk kembali apabila kedengaran azan dialunkan. Oleh itu, kita diseru agar sentiasa mengimarahkan masjid dan memastikan azan dan solat berjemaah dilakukan.

*****
Kepada semua, apakah bahayanya membiarkan anak-anak menonton kartun Pokemon? Dikatakan perkataan Pokemon itu sendiri bermaksud 'Saya Yahudi' manakala Pikachu pula 'Jadilah seorang Yahudi'. Selain itu, dikatakan juga perkataan Charmander bermaksud 'Allah itu lemah' (astaghfirullahal 'aziim).

*****
Tolong sebarkan juga kepada rakan-rakan sembang maya (chat) anda yang menggunakan Yahoo Messenger (YM), tolong jangan 'add' individu yang IDnya anamuslim dan cute_97 kerana dikatakan cuba untuk memurtadkan orang Islam. Tolong sebarkan mesej ini kepada semua kenalan muslim anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan